Actiunea
• Dezvoltati si documentati proceduri care sa garanteze ca desfasurati actiuni corective pentru a va ocupa de produsele neconforme. Aceste proceduri ar trebui sa garanteze ca dvs.:
• Preveniti folosirea neintentionata sau neadecvata a produselor neconforme.
• Analizati alte produse sau loturi de produse inrudite care ar putea fi, la randul lor, neconforme.
• Limitati costurile de modificare, reparare, retusare sau rebutare a produselor neconforme.
• Retestati sau reinspectati produsele care au fost modificate, retusate sau reparate.
• Retrageti de pe piata produsele neconforme ori de cate ori clientii ar putea fi in primejdie.
• Preveniti repetarea aceluiasi tip de neconformitate.
Controlati actiunile corective
• Controlati modul in care neconformitatile (problemele de calitate) sunt detectate si corectate. Detectati neconformitatile studiind:
• Feedbackul pietei
• Plangerile clientilor
• Rapoartele asupra neconformitatilor
• Analizele manageriale