Responsabilitatea si motivarea privind calitatea

Consultanta in managementul calitatii serviciilor – Responsabilitatea si motivarea privind calitatea

Definiti responsabilitea si autoritatea privind calitatea

• Definiti responsabilitea si autoritatea. Definiti responsabilitatea asupra calitatii serviciilor si dati personalului dvs. autoritatea de a exercita aceste responsabilitati.
• Clarificati responsabilitatile referitoare la serviciul cu clientii, determinati modul in care sunt atribuite aceste responsabilitati si asigurati-va ca oamenii dvs. au autoritatea necesara de a le exercita corespunzator.
• Asigurati-va ca managerii seniori isi mentin responsabilitatea pentru dezvoltarea, masurarea, verificarea si imbunatatirea sistemului de calitate a serviciilor implementat de dvs.
• Asigurati-va ca intreg personalul intelege ca este responsabil individual si colectiv de calitatea serviciilor si de prestarea serviciilor.

Motivati-va oamenii sa presteze servicii de calitate

• Creati un mediu de lucru care sa motiveze oamenii sa presteze servicii de calitate.
• Alegeti numai oamenii care sint capabili sa isi indeplineasca sarcinile.
• Creati un mediu care incurajeaza excelenta.
• Ajutati oamenii sa-si indeplineasca potentialul profesional.
• Asigurati-va ca oamenii cunosc modul in care sa-si indeplineasca sarcinile.
• Explicati-le maniera in care oamenii influenteaza relatiile cu clientii.
• Asigurati-va ca oamenii cunosc modul in care afecteaza calitatea.
• Recunoasteti si rasplatiti oamenii care imbunatatesc calitatea.
• Oferiti un plan de dezvoltare profesionala si serviciile aferente.
• Oferiti programe de formare pentru imbunatatirea abilitatilor privind serviciile.
• Studiati factorii care va motiveaza personalul.

tags: consultanta iso, certificare iso, managementul calitatii, responsabilitatea calitatii, servicii de calitate

This entry was posted in Articole. Bookmark the permalink.