Managementul calitatii ISO – Responsabilitatea prestarii si evaluarii serviciilor
Controlati-va responsabilitatile referitoare la prestarea de servicii
• Impartiti responsabilitatile referitoare la prestarea de servicii si controlati modul in care sunt exercitate aceste responsabilitati.
• Controlati modul in care evaluati serviciile.
• Controlati modul in care clientii va evalueaza serviciile.
• Controlati modul in care serviciile vor fi monitorizate pentru a vedea daca ele indeplinesc specificatiile privind serviciile si prestarea de servicii.
• Controlati modul in care veti face schimbari cand descoperiti neconformitati ale serviciilor si ale prestarii de servicii.
Controlati modul in care evaluati calitatea serviciilor
• Dezvoltati metode pe care organizatia dvs. sa le poata folosi pentru a evalua si controla calitatea serviciilor. Metodele de evaluare a serviciilor ar trebui sa garanteze ca dvs.:
• Masurati activitatile implicate in procesele cheie pentru a identifica tendintele negative si a preveni insatisfactia clientilor.
• Incurajati personalul care presteaza servicii sa isi monitorizeze si sa isi inspecteze propriile activitati de prestare de servicii.
• Evaluati calitatea interactiunii dintre personalul dvs. si clientii dvs.