Meeza, lider in furnizarea de solutii si servicii IT in Qatar, a anuntat obtinerea certificarii ISO 20000-1:2011 pentru standardele serviciilor IT.
Pentru obtinerea certificarii, Meeza a suferit un proces de evaluare efectuat de catre Bureau Veritas in urmatoarele domenii: managementul serviciilor IT, sprijinirea prestarii de servicii de gestiune, serviciile centrelor de date, serviciile cloud si cele oferite la locul de munca al clientilor.
ISO (Organizatia internationala pentru standardizare) este cel mai mare dezvoltator si editor de standarde internationale in domenii diverse precum tehnologia informatiei, contructiile, ingineria mecanica si agricultura.
ISO 20000 – 1:2011 este un standard cu privire la sistemul de management al serviciilor – Service Management System (SMS). Standardul specifica cerintele furnizorului de servicii cu privire la planificarea, crearea, operarea, monitorizarea, revizuirea, mentinerea si imbunatatirea unui SMS. Cerintele include, de asemenea, proiectarea si tranzitia noilor servicii, procesele de prestare a serviciilor, procesele de relationare, rezolutive si de control.
Meeza a fost, de asemenea, primul furnizor de solutii si servicii IT din Quatar care a primit certificatele ISO 27001:2005 si ISO 9001:2008.