Aceste distinctii scot in evidenta angajamentul companiei fata de calitatea serviciilor prestate
23 septembrie 2011. Atento, centru de contact si companie care se ocupa cu externalizarea proceselor de afaceri si cu managementul relatiilor cu clientii, si-a sarbatorit recertificarea standardului ISO 9001:2008 si a codului PROBARE (Codul de Etica si Maturitate a Managementului), care atesta aderarea companiei la cele mai bune practici si la cele mai inalte standarde ale calitatii, ca si eficienta tuturor proceselor sale.
“Aceasta realizare ne confirma angajamentul fata de promovarea continua a excelentei in prestarea de servicii destinate clientilor nostri, prin intermediul proceselor de management aliniate la cele mai moderne standarde ale calitatii privind eficienta pe piata”, a declarat Nelson Armbrust, directorul general ATENTO pentru regiunea braziliana.
Armbrust a reamintit ca Atento a primit prima sa certificare ISO 9001 in anul 2000, apoi, cinci ani consecutivi, a obtinut Selo de Ética, premiu decernat organizatiilor care respecta rigurosul cod al organizatiilor si dobandesc un grad maxim de maturitate manageriala.
“Ne simtim foarte mandri de aceasta realizare, care se integreaza in strategia noastra de diferentiere pe piata si prin care incercam sa oferim produse si servicii care aduc valoare afacerilor clientilor nostri, printr-un maximum de excelenta”, a adaugat Nelson Armbrust. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.atento.com.