O agentie a Casei Nationale de Asigurari Sociale din Coasta de Fildes obtine certificarea ISO 9001:2008 pentru managementul calitatii
Abidjan, Coasta de Fildes. 24 aprilie 2012. Agentia din parcul de afaceri Plateau din capitala ivoriana a Casei Nationale de Asigurari Sociale (CNPS) a primit, la sfarsitul lunii trecute, certificarea standardului ISO 9001:2008 de la organismul international de certificare AFAQ AFNOR.
Certificarea reprezinta “un mijloc de atestare, prin intemediul unui organism de certificare de terta parte, ca o structura are aptitudinea de a furniza un serviciu sau un sistem conform cerintelor clientilor si cerintelor de reglementare”.
Ca urmare a demersului intreprins de institutia de asigurari sociale, agentia din parcul de afaceri Plateau din Abidjan a reusit sa obtina certificarea ISO 9001 pentru sistemul sau de management al calitatii, ceea ce este “o dovada a dorintei de imbunatatire continua a CNPS,” dupa cum au declarat reprezentatii institutiei.
Certificatul ISO 9001 este valabil pana pe 15 martie 2015 si poate fi vizualizat accesand legatura www.cnps.ci/publications/CERTIFICAT_APS_PLATEAU.pdf.
Agentia, care mai primise si in 2006 primul premiu ivoirian pentru angajamentul sau fata de calitate, decernat de Directia de Promovare a Calitatii si a Standardizarii (DPQN), isi desfasoara activitatea cotidiana, conform angajamentelor sale, in vederea indeplinirii nevoilor partenerilor sai sociali.
Conducerea generala a CNPS are intentia ca, dupa agentia din Plateau, sa isi extinda certificarea ISO 9001 pana la sfarsitul anului prin audituri de certificare ale agentiilor din Cocody si Koumassi, identificate ca locatii de incercare pentru experimentarea noilor instrumente de management modern al calitatii.
Infiintata pe 12 iulie 2000, Casa Nationala de Asigurari Sociale, in forma sa actuala, gestioneaza regimul obligatoriu al asigurarilor sociale din sectorul privat. Institutia intervine si in domeniul actiunilor sanitare si sociale. Pentru mai multe informatii, vizitati www.cnps.ci.