Centrul de excelenta TYCO obtine certificarea ISO 9001

Certificarea ISO 9001 ilustreaza calitatea serviciilor, tehnologiei si proceselor centrului

25 iulie 2012. TYCO Global Accounts, importantul furnizor mondial de tehnologii si de servicii integrate de securitate, a anuntat recent ca TYCO Global Center of Excellence (GCOE) a primit certificare ISO 9001:2008, cel mai cunoscut standard international care recunoaste eficacitatea sistemelor de management al calitatii. Centrul de excelenta, care le ofera suport tehnic inainte si dupa vanzare clientilor TYCO Global, reprezinta primul program din industria securitatii care obtine aceasta prestigioasa distinctie.

Standardul ISO 9001:2008 pentru managementul calitatii a pus la dispozitia centrului un cadru consacrat pentru a-si gestiona procesele in mod sistematic, ceea ce garanteaza furnizarea constanta de produse care depasesc asteptarile clientilor. Dat fiind faptul ca acesta este primul centru international de inginerie, aplicatii si managementul programelor din cadrul grupului care obtine certificarea ISO, clientii centrului vor beneficia de acum inainte de o organizare tot mai eficienta si mai rentabila, ca si de proceduri care asigura o calitate similara celei din propriile lor organizatii certificate ISO.

“Desi ne-am mandrit dintotdeauna cu faptul ca oferim o calitate exceptionala a integrarii serviciilor si tehnologiei, aceasta certificare ne confirma nivelul extraordinar de angajamentul asumat fata de clientii nostri,” a declarat Daryl Haga, directorul TYCO GCOE. “Suntem o organizatie mondiala, cu o echipa centralizata care vorbeste 14 limbi diferite si se adreseaza diverselor piete regionale, astfel incat procesul de certificare a impus un efort si o coordonare semnificative. Acest centru a fost inaugurat in 2009, deci certificarea ISO 9001 este si mai demna de remarcat daca ne gandim la varsta frageda a centrului. Sunt extrem de mandru de angajamentul demonstrat de echipa noastra.”

Certificarea ISO 9001 va ajuta, de asemenea, compania sa isi simplifice si sa isi imbunatateasca procesele si in celelelate centre de excelenta ale sale din intreaga lume.

“Atentia pe care o acordam imbunatatirii continue a produselor si serviciilor noastre este esentiala pentru eforturile noastre de a ramane lideri mondiali in proiectarea si instalarea de sisteme integrate de securitate in marile companii mondiale,” a declarat Matthias Ernst, vicepresedintele Global Accounts, TYCO.

“In viitor, vom implementa procesul de certificare ISO si in centrele noastre din Marea Britanie si din Germania. Odata ce toate locatiile vor fi in conformitate cu standardul ISO 9001:2008, procesele noastre vor fi armonizate in intreaga lume, ceea ce va deschide calea unor noi oportunitati de a ne simplifica operatiunile si relatiile cu clientii,” a mai spus el.

Centrul de excelenta TYCO Global Accounts ofera o varietate de servicii tehnice si de suport clientilor TYCO din mai multe tari. Centrul se bazeaza pe o echipa de ingineri foarte bine pregatiti si de experti in managementul programelor, cu experienta in gestionarea produselor de securitate globala pe scara larga. Aceasta echipa creeaza specificatii tehnice si documentatie de orientare si coordoneaza proiectele, punand accent pe excelenta serviciului clienti, a conceperii si executarii proiectelor. Pentru mai multe informatii, vizitati www.tyco.com.

This entry was posted in Stiri. Bookmark the permalink.