Category Archives: Articole
Standardele ISO – instrumente importante de management
Standardele internationale sunt “instrumente importante de management”, declara vicepresedintele Kia Motors in revista ISO Focus+ 3 septembrie 2012. “Pentru o companie cum este Kia, cu 80 % din volumul vanzarilor in afara Coreei, standardele internationale sunt printre cele mai importante instrumente … Continue reading
Planificarea imbunatatirii calitatii
Pentru a dezvolta un proces de planificare a imbunatatirii, urmati pasii de mai jos: • Dezvoltati un proces de planificare a imbunatatirii calitatii si incorporati-l in procesul dvs. de planificare a afacerilor. Procesul dvs. de planificare a imbunatatirii calitatii ar … Continue reading
ISO 26000 – Responsabilitatea sociala este o problema vitala
Ministrul Industriilor din Liban afirma ca responsabilitatea sociala este o problema vitala El a declarat acest lucru in cadrul unui atelier organizat de LIBNOR pe tema ISO 26000 Beirut, Liban. 14 iulie 2011. Ministrul Industriilor din Liban, Vrej Sabounjian, a … Continue reading
Avantajele certificarii ISO 9001
Beneficiile certificarii ISO 9001:2008 pentru managementul calitatii Mediul de afaceri pare, adeseori, ca nu reuseste sa recunoasca pe deplin avantajele care decurg din adoptarea standardului ISO 9001 : 2008, conceput de Organizatia Internationala pentru Standardizare. Prea multe organizatii sunt satisfacute … Continue reading
Verificarea RMP
Este important de scos in evidenta ca un producator de materiale de referinte este definit in Ghidul ISO 34 drept “o companie care este pe deplin responsabila pentru alocarea unor valori de proprietate si a certificatului pentru materialele de referinta … Continue reading
ISO 27002 – Controlul accesului la informatii
Controlati accesul la informatii 1. Controlati accesul la informatiile organizatiei dvs. 2. Asigurati-va ca masurile de control privind accesul la informatii indeplinesc cerintele de afaceri ale organizatiei dvs. 3. Asigurati-va ca masurile de control privind accesul la informatii indeplinesc cerintele … Continue reading
Posibile excluderi de la cerintele ISO 13485
ISO 9001 2000 spune ca ca puteti exclude sau ignora anumite cerinte daca puteti justifica acest lucru. Puteti exclude cerintele de realizare a produselor din sectiunea a 7-a in cazul in care nu puteti sa le aplicati din cauza naturii … Continue reading
Controlul obligatiilor fata de clienti (ISO 9004)
Controlati-va obligatiile fata de clienti (ISO 9004 – Managementul calitatii serviciilor) • Controlati-va obligatiile si promisiunile pe care le faceti clientilor. Procedurile aferente ar trebui sa garanteze ca dvs.: • Controlati obligatiile implicite. • Controlati obligatiile explicite. • Documentati obligatiile … Continue reading
Responsabilitatea prestarii si evaluarii serviciilor
Managementul calitatii ISO – Responsabilitatea prestarii si evaluarii serviciilor Controlati-va responsabilitatile referitoare la prestarea de servicii • Impartiti responsabilitatile referitoare la prestarea de servicii si controlati modul in care sunt exercitate aceste responsabilitati. • Controlati modul in care evaluati serviciile. … Continue reading
Responsabilitatea si motivarea privind calitatea
Consultanta in managementul calitatii serviciilor – Responsabilitatea si motivarea privind calitatea Definiti responsabilitea si autoritatea privind calitatea • Definiti responsabilitea si autoritatea. Definiti responsabilitatea asupra calitatii serviciilor si dati personalului dvs. autoritatea de a exercita aceste responsabilitati. • Clarificati responsabilitatile … Continue reading